woensdag 23 november 2016

In het kader van gezond eten lees je vaak dat we veel te veel zout binnenkrijgen dus ben ik op zoek gegaan naar krachtige kruiden zonder zout. Een potje gevonden met kruiden voor het maken voor onder andere een curry.





In Engeland heb ik weleens heerlijke chicken curry met rijst gegeten dus hier wilde ik iets mee.
Het is eigenlijk een vegetable chicken curry geworden want het was veel meer groente dan kip.







Deze paprika, de wortels en de uien had ik nog op voorraad dus die heb ik in kleine stukjes in een hapjespan met de kipfilet in stukjes gedaan. Dit alles roerbakken. Later de kruiden, crème fraîche en nog een teentje knoflook. Wat een heerlijke geur!
Zilvervliesrijst erbij en klaar.
Als je het gerecht lekker pittig maakt dan mis je eigenlijk helemaal geen zout.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten