zaterdag 23 juli 2016

Afgelopen week stond er in een tijdschrift weer een artikel over een auto huren op vakantie en wat een vervelende zaken dat kan opleveren. Vaak zegt een vanaf prijs niet veel, er kunnen veel extra kosten bijkomen. Dan kun je denken aan verzekeringen en toeslagen voor bijvoorbeeld een jonge bestuurder. Al verschillende jaren regel ik thuis alvast een huurauto via Sunny Cars en dit naar tevredenheid. Ze zijn betrouwbaar en goedkoop. Het is een bedrijf dat in Hoofddorp zit en in heel veel landen auto's verhuurt. Ze werken samen met bedrijven die in dat land werken.
Vorig jaar zomer heb ik er ook al over geschreven maar als ik dan weer zo'n artikel in de krant of tijdschrift zie over ellende die autoverhuur met zich mee kan brengen dan kan een berichtje op mijn blog geen kwaad. Aandelen van het bedrijf heb ik niet. Je kunt mij steunen door op de advertenties naast en onder mijn berichten te klikken.


https://www.sunnycars.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten