zaterdag 19 maart 2016

Ik ben gek van Pintarest. Ik haal er recepten van af maar ook leuke ideeën.
En ook nu kwam ik weer een leuk idee tegen. Zeker iets wat ik ga proberen.

Je koopt bij Action een simpel linnen schoentje en die ga je helemaal op pimpen zodat het een duurdere schoen lijkt. Verder koop textiel verf of een markeerstift. 


Zo leuk, maar ook kan je je schoen oppimpen met een stukje stof.



Maar wat dacht je van deze voorbeelden:                                                                                

                                                                                                  



                                                                                

 Ik ben geïnspireerd. Jij ook? Ik ga het zeker proberen. En dat zet ik dan weer op deze blog.
                                                                              



Geen opmerkingen:

Een reactie posten