zaterdag 5 maart 2016

Afgelopen woensdag schreef ik over superfoods en dat bleef door mijn hoofd gaan. Op internet heb ik gezocht naar gewone goedkope superfoods. Er zijn veel verschillende lijstjes te vinden maar boerenkool wordt wel vaak genoemd alsook uien en knoflook.
Wat ook vaak wordt genoemd: groene bladgroenten, citroen, eieren, noten en zaden, bananen, appels, havermout, kaneel, avocado, kool, tomaten etc. etc.
Variatie is sowieso goed. Elke dag boerenkool lijkt me ook niet de bedoeling.
Elke werkdag is er nu op tv het programma Binnenstebuiten (NPO2 om 18.50 uur). De chef-kok Sharon de Miranda serveert bij haar gerechten vaak een watertje met extra's. Een lekker fris watertje met limoen en komkommer bijvoorbeeld. Elke keer als ik zo'n heerlijk watertje zie dan ben ik van plan om dat ook te gaan maken. Alleen blijft het altijd bij een gewoon glaasje water. Dat is volgens mij ook een hele goede superfood.



     SUPERFOODS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten