zaterdag 10 oktober 2015

Ik heb gelezen dat H&M op 5 november 2015 een grote winkel van 6 verdiepingen gaat openen in Den Haag. Het lijkt me geweldig om daar eens naartoe te gaan. Met de kortingskaartjes van 15%  voor een artikel die ik laatst gekregen heb toen ik verschillende zakken oude kleren inleverde en er blijkbaar een actie was waarbij je niet 1 maar 2 kaartjes kreeg voor een zak. Als ik dat had geweten dan had ik het laten weten. Op het moment dat ik daar in de H&M winkel stond was de actie al bijna voorbij dus had het niet veel zin om er melding van te maken. Nu heb ik nog wat kaartjes over dus nog mooi te gebruiken dus.



De actie van 1 kortingskaartje van 15% voor een artikel loopt gewoon door. Als je een plastic zak met oude kleren inlevert dan krijg je zo'n kortingskaartje. Je hoeft het kaartje niet meteen dezelfde dag te gebruiken. De kortingskaartjes die ik heb gekregen zijn geldig t/m augustus 2016.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten