zaterdag 1 augustus 2015

Hallo allemaal





Gisteren was ik bij een oom van mij op bezoek. Een man van 75 jaar. Zijn tuin en zijn pad zag er onkruid vrij uit. Om jaloers op te worden. Het lukt mij namelijk nooit om geen onkruid in mijn tuin te hebben. Als een man van 75 geen onkruid in zijn tuin heeft dacht ik dan kan ik dat ook.
Ik heb gelijk gevraagd hoe hij dat doet. En hier komt het ( ik had er wel eens van gehoord en een ook soms een beetje geprobeerd maar nu ga ik het doen zoals mijn oom het zei)
Je moet in de winkel schoonmaakazijn kopen, het liefst 5 liter. Dus behoorlijk veel. Dit doe je in een gieter en dan giet je dit behoorlijk veel over de tegels. De tuin zelf doet hij met een drietand hark en zodra er onkruid in komt dan maakt hij dit met de drietand los.
Vanaf morgen ga ik het proberen.  En als ik over een tijdje ook een onkruidvrije tuin heb dan is dit dus voor iedereen een aanrader.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten