woensdag 3 juni 2015

Het was afgelopen weekend erg leuk. Al die mensen die langskomen om de kunst te bekijken die zoveel mensen gemaakt hebben. In het bijzonder natuurlijk dat van mijn moeder en haar vriend.
Ze mochten heel wat mensen verwelkomen. Dit hadden er zeker nog meer kunnen zijn als het weer zondag wat beter was geweest. Een parasol die buiten boven een kunstwerk stond is met een windvlaag kapot gewaaid. Het doek hing zelfs in een boom. Als er over een paar jaar weer kunst op locatie is kun je gerust komen kijken.

Verschillende jaren geleden heb ik een foto genomen van een stuk van de tuin, dit heb ik op canvas laten printen en: een eigen kunstwerk aan de muur! Ik was er erg blij mee. Het heeft een hele tijd in de keuken gehangen.
Dit alles kan gewoon via internet. Het bedrijf waar ik het heb laten doen is:
www.herinneringenoplinnen.nl

De foto kun je uploaden, de afmeting kun je opgeven. Het wordt bij je thuis afgeleverd.
Er hoeft geen lijst omheen want de foto loopt door aan de zijkanten.



Even een foto gemaakt van een stuk achterkant zodat je kunt zien hoe het vastzit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten