zaterdag 6 juni 2015


De tips die ik ergens lees, soms in een tijdschrift of bijvoorbeeld op internet, probeer ik sowieso uit te testen voordat ik dit op deze blog zet. Zo was er een tip over krassen op een raam die je met koperpoets weg zou kunnen krijgen. Geprobeerd, maar ik zag geen verschil.

 



Voor vlekken in kleren zijn er natuurlijk vlekkenmiddeltjes die ik ook wel gebruik, alleen helpt het niet altijd. Dus de tip die opperde om zout (3 grote eetlepels toevoegen aan je wasmiddel) te gebruiken als vlekkentovenaar heb ik geprobeerd. Het helpt. In een donkerblauw shirt zaten verschillende vlekken. Na 1 keer wassen met wasmiddel en zout zit er nog maar één hele kleine.

Tijdens warme dagen zul je je plantjes buiten vaker water moeten geven. Iemand vertelde mij dat je je water tijdens het afwassen van de groenten bijvoorbeeld ook kunt opvangen en dit daarvoor kunt gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten