zaterdag 13 juni 2015

Bij een feestje horen hapjes en wat variatie kan nooit geen kwaad.
Gisteren ben ik lekker in de weer geweest met ei en basilicum. Ik heb een heel tijdje terug zoiets op internet gezien en dat is in mijn hoofd blijven hangen. Nu kon ik het gebruiken.


Twee eieren geklutst, peper en zout en verse blaadjes basilicum (gesneden) er doorheen en dan bakken. Deze omelet laat je afkoelen en later kun je het in hele dunne reepjes snijden.
Op een reepje een beetje kruidencreme en eventueel gesneden rucola, oprollen, een stokje erin en klaar. Je kunt door de omelet ook een beetje melk doen en later bij de kruidencreme en rucola ook nog pijnboompitten. Deze staan niet op de foto want die had ik toen niet voorradig. Het is weer eens iets anders en hoop dat mijn gasten het een beetje lekker vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten