woensdag 17 juni 2015

Als ik een cadeautje moet hebben voor een verjaardag van een klein kind, van vrienden bijvoorbeeld, dan is dat soms best moeilijk. Wat moet je kopen? Naar een speelgoedwinkel gaan en daar maar kijken kost enorm veel tijd. Een tijdje terug heb ik gemerkt dat het bij speelgoedwinkels als Intertoys en Bart Smit op internet heel makkelijk is. In de zoekbalk in de site kun je dan: home intoetsen zodat je aan de linkerkant verschillende opties kunt aanvinken:
welke leeftijd heeft het kind
is het een jongen of meisje
tot welk bedrag
etc.



Er wordt dan voor je gezocht. Als je dan toch nog heel veel verschillende pagina's moet doorspitten is dat ook niet bepaald tijdbesparend dus geef ik nog de opdracht om de gezochte items bijvoorbeeld van hoog naar laag neer te zetten. Dan krijgt je direct bovenaan het budgetbedrag. Er zijn ook diverse items die niet in de winkel te krijgen zijn maar alleen op internet.
Boven de 20 euro is de verzending gratis en beneden dat bedrag 1,99 euro.
Ik heb een pakjesbrievenbus, dus de hele dag thuis blijven en wachten op de postbode hoeft niet. Zo heb ik toch al heel wat cadeautjes uitgezocht. Bevalt mij prima.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten