zaterdag 7 februari 2015

Via via krijg ik de leesmap gratis en ik mag die tijdschriften gewoon houden. Dit is wel heel veel weken later dan dat je zo'n blad in de winkel koopt, dat moet je natuurlijk niet erg vinden. Nu lees ik zelf niet alles. Een gedeelte gaat bij het oud papier, verschillende tijdschriften geef ik weer door aan andere mensen. De door ons gelezen bladen worden ook weer aan andere mensen gegeven. In dit geval is het een gezinsmap, dus voor kinderen is er Tina en Donald Duck. Je zou zelf ook tijdschriften kunnen ruilen, bijvoorbeeld met vriendinnen, zussen, buurvrouwen, moeder etc. Ook kun je vaak tegen een gereduceerde prijs een tijdschriftenpakket kopen bij de boekhandel. Dit zijn ook niet de nieuwste tijdschriften maar voor een vakantie lekker om mee te nemen.



Er bestaat ook de leestafelmap voor bedrijven. Je krijgt iedere 14 dagen een sortering maandbladen die je mag houden. Hier betaal je rond de 7,50 euro voor. Nu weet ik niet of je die als particulier ook kunt krijgen maar dat is met een belletje of mailtje te achterhalen lijkt me, als je dat zou willen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten