woensdag 12 augustus 2015

Ik heb laatst geschreven over schoonmaakazijn op je tegels in de tuin. En dit werkt!!!
Maar wist je dat je nog meer kan doen met azijn? Ik geef een paar handige en makkelijke tips:
Je kan het gebruiken om je waterkoker weer schoon te maken. Doe een klein beetje azijn met water in je waterkoker en kook het schoon., dit kan je ook doen met je koffiezetapparaat. Daarna uiteraard wel een paar keer doorspoelen met water.
Je strijkbout met stoomfunctie kan je ook ontkalken op deze manier.
Je badkamer krijg je er ook goed schoon mee. Doe wat schoonmaakazijn op een sponsje en poetsen maar.
Mijn moeder maakt zelfs haar wc ermee schoon omdat ze niet tegen iets anders kan want dan gaan haar handen jeuken. Zelf vind ik de geur niet lekker ruiken dus kan je er een beetje geurende olie bij doen.

En als allerlaatste tip (deze vond ik op internet): Het kan ook een anti-mier bestrijdingsmiddel zijn. Dat is zeer handig in de zomer want ik heb er zo'n hekel aan als ze door mijn keuken lopen. Dus deze ga ik gelijk proberen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten