zaterdag 29 augustus 2015

Afgelopen voorjaar heb ik een elektrische fiets gekocht. Echt heel erg blij mee. Het waait toch best vaak en nu pak ik ondanks die wind veel vaker de fiets. Dit scheelt echt veel benzine. Zeker naar het werk. Je kan natuurlijk een gewone fiets gebruiken maar vaak kom je dan zo bezweet aan en het kost meer tijd. Met zo'n e-bike fiets je lekker licht en ben je toch in beweging.

Elektrische fiets




Het is echt niet alleen meer voor oma's want er zijn zelfs hippe elektrische fietsen voor jongeren. Ook met een rekje voorop. Zeker voor jongeren die een heel eind naar school of stage moeten fietsen en dan de bus uitsparen, is dit een uitkomst.
Voor de kleine stukjes pak ik wel mijn gewone fiets want dan vind ik het toch een beetje overdreven om dan de elektrische fiets te gebruiken.Als het droog weer is, is het eigenlijk heerlijk zo naar en van het werk te fietsen. Wel moet ik misschien standaard een regenjas meenemen want de weersvoorspellingen zijn niet altijd even betrouwbaar. Laatst zou het bij ons in de regio droog blijven maar in de loop van de dag trokken er toch hele dikke buien over. Dankzij Buienradar ben ik toch nog redelijk droog thuisgekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten