woensdag 24 juni 2015

Wat een geweldig leuke tv-zender vind ik dat toch: 24kitchen. Ik heb net even zitten kijken en zag alleen het laatste stukje van het programma 'de makkelijke maaltijd'. Er was nu een éénpansgerecht van bonen, sperziebonen, aardappelen en brie met kruiden. Het zag er zo lekker uit! Heerlijk.
Het was een beetje een vakantiegerecht met die brie maar juist thuis ook prima te maken.
Lekker makkelijk in één pan. Voor degene die inspiratie nodig heeft kan de tv-zender aanzetten maar je kunt ook kijken op de internetsite: www.24kitchen.nl/makkelijkemaaltijd



Nu wil ik natuurlijk weten welke kruiden ze er precies in gebruikte maar dat kan ik niet vinden.
Het is aflevering 249 van de makkelijke maaltijd. Ik zit dit berichtje te maken en ondertussen op de tablet te kijken op de site van 24kitchen. Misschien komt het recept er pas op als alle herhalingen geweest zijn. Laatste is woensdag 24 juni 2015 om 12.00 uur. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten