zaterdag 18 april 2015

Het zonnetje komt er weer. Eindelijk.
Ik wilde altijd al een leuke bank voor in de tuin, gemaakt van steigerhout.  En die heb ik gevonden. Op de site van Praxis vind je veel leuke dingen voor in de tuin. Waaronder ook deze bank.
Zelf gemaakt dus. En van het resthout wat over was heb ik een tafeltje gemaakt. Zo heb ik een leuk setje. Het maken kan iedereen. Je laat je hout op maat zagen in de Praxis ( scheelt jou weer werk). Ik heb de planken genummerd zodat ik wist welke maten het waren. En dan gewoon de aanwijzingen volgen. Dit lukt iedereen.
Het inspireert mij zo dat ik ook nog een ombouw voor de bbq ga maken. Maar niet alleen mij inspireert dit. Ook collega's van mijn werk. Er zijn al twee mensen die ook deze bank gaan maken. Hopelijk heb ik jou ook geïnspireerd en maak je ook deze bank. Je bent ongeveer 2 dagen bezig, en het steigerhout bij de Praxis is het goedkoopst. Veel bouw plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten